Första magbilden

Här är jag och magen nu på kvällen i v 14 (13+1). Har på mig den skönaste mammaklänningen som jag hade även förra graviditeten. Så mjuk o bra att ha på kvällen när jag bara myser hemma.

Idag har jag berättat för min storchef att jag är gravid. Han visste redan om det, sa han (hur kan han veta det?) och det enda han ville veta var när bebisen skulle komma. Inget grattis eller så. Hade iof förväntat mig en utskällning, men man hoppas ju på att man ska få positiv respons. Jaja, nu är det sagt iaf och det betyder att jag inte måste hymla på torsdag när vi har kickoff-middag med jobbet. Jag har ungefär 5 månader kvar att jobba, känns riktigt skönt att veta faktiskt. Hoppas jag "håller" hela vägen, vill lämna över snyggt och det vore trist med sjukskrivning.


Kommentarer
Postat av: J

Men vilken gullig liten kula du har! Och fin klänning, är det PoP?

2010-08-17 @ 19:54:15
URL: http://minbebis.com/blogg/langtan
Postat av: Miss G

J: Jepp, POP it is. Har en blå oxå, så sköna...

2010-08-18 @ 20:04:13
URL: http://missgandthebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0