Hot mama

Ok, vet att det är liiiite tidigt att bli shoppingsugen. Men med tanke på att jag fick köpa mammabyxor redan i början av fjärde månaden sist så gör det inget att göra lite research :-) Jag tänkte beställa lite fina kläder som passar magen när vecka 12 är avklarad - vilket är efter semestern i augusti. Det har hänt en del på mammaklädsfronten sedan jag var gravid sist. Asos, Zara och Topshop bidrar numera till att gravidisar kan vara hot mamas även under grosessen. Det enda som är synd är att Lindex av någon underlig anledning slutat sälja mammakläder. Nåja, jag kollade runt lite och hittade några plagg som jag gärna skulle klicka hem senare i sommar:

Söt blus från Asos.com


Snygga jeans från Asos.com


Sailorchict från Asos.com


Slappt och snyggt från POP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0